• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Analiza polityki fiskalnej a wzrost gospodarczy.

Reklama ma być w głównej mierze efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami czy też usługami. Jak się jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek w większości wypadków mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać też funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych sytuacjach są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie dobrze jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć kontrahentom o rzeczowych produktach czy usługach. Co więcej reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już wielokrotnie się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.

1. Przeglądaj

2. O nas

3. Przejdź do strony

4. Strona

5. O nas

Categories: Blog

Comments are closed.